AQUESTA MARATÓ TOCA A TOTHOM!

Enguany, els i les alumnes del nostre Institut han rebut una sessió divulgativa per part dels organitzadors de la Marató de TV3, que aquest any tracta sobre la Covid-19, malaltia respiratòria que, malauradament, des de fa gairebé un any, ha capgirat la nostra realitat més quotidiana i ha canviat del tot la nostra manera de relacionar-nos amb el món i entre nosaltres.

El lema d’enguany és “La Marató ens toca a tothom”, i té com a objectiu conscienciar i sensibilitzar la població, especialment, als joves que, tot i que en una majoria  important són assimptomàtics o pateixen simptomatologia lleu, són igualment transmissors.

L’alumnat ha pogut escoltar la història d’algunes persones que van patir la Covid-19 o que van veure com familiars seus no la van poder superar.

Ara som encara més conscients de la importància de prendre les tres mesures que esdevenen clau per poder combatre aquest virus, que en molts casos, és mortal:

1. Posa’t la mascareta

2. Respecta la distància física social (2 metres)

3. Renta’t les  mans

Agraïm a la “Marató de TV3” aquesta tasca divulgativa encomiable.