中国,你好!(Hola, Xina) 1r i 2n d’ESO.

Aquest dijous 17 de febrer els alumnes de 1r i 2n d’ESO que cursen la matèria optativa de xinès han anat d’excursió a la Fundació Institut Confuci de Barcelona per a participar a “你好,中国!” (Hola, Xina) un conjunt d’activitats relacionades amb la cultura i tradició xinesa.

Han posat a prova les seves habilitats artístiques aprenent l’art de la cal·ligrafia. També han après a fer el tradicional ball de la dansa del drac que acompanya moltes festivitats i celebracions xineses.
Una altra activitat que no podia faltar era la del moviment dels cinc animals (el tigre, el mico, l’os, el cèrvol i la grua), que són moviments complementaris del Tai-txí i es considera que la seva pràctica habitual ajuda a allunyar malalties.
L’última activitat que van dur a terme va ser l’elaboració de fanalets xinesos que van decorar amb la cal·ligrafia que havien fet anteriorment.
Durant la pausa entre les activitats, els van oferir Jiaozi, menjar típic xinès, que va tenir molt èxit entre els alumnes!

Podeu veure aquí totes les imatges del dia!