EQUIPAMENT INFORMÀTIC

• Totes les aules i espais específics del centre disposen d’ordinador connectat a la xarxa i pantalla digital o canó per projectar.
  • El centre disposa d’una xarxa wifi que arriba a tots els espais del centre.
  • Hi ha dues aules d’informàtica ubicades a la planta baixa i equipades amb 12 ordinadors de sobretaula cadascuna, amb espai suficient per al treball en parelles. i per desenvolupar pràctiques de robòtica.
  •  Ambdues aules també disposen de PDAs, dotació del departament d’Educació.
  • També hi ha dos carros de portàtils ubicats en la primera i segona planta del centre, de forma que en cada planta es disposa de PCs per a l’ús de l’alumnat i del professorat que els reservi via iEduca. Existeix a disposició del professorat un “Protocol d’us dels ordinadors dels carros i aules d’informàtica”
  • A la sala de professors hi ha un total de 3 ordinadors fixes amb connexió a internet a disposició del professorat, més un quart ordinador que serveix per “fitxar” el moment de l’arribada al centre, tot compart
    int la informació amb l’Ieduca.
  • A cada departament didàctic hi ha un ordinador fixe a disposició del professorat que pertany al departament.
  • Pel que fa a l’alumnat, tot l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat que va demanar un ordinador, disposa d’un ordinador personal, propietat del centre i cedit pel Departament d’Educació a través del Pla d’Acceleració Digital. Durant el curs 22-23 el Departament d’Educació té previst cedir els ordinadors que falten als alumnes de 1r i 2n d’ESO, però sense concretar cap data.
  • Pel que fa a l’alumnat de 4t d’ESO, que disposen d’ordinador personal i que tenen autorització per portar-lo al centre, també hi ha detallat un “Protocol d’ús dels ordinadors de dotació del Departament per l’alumnat de 4t d’ESO al centre”
  • Durant el més de novembre ens ha arribat una dotació des del Departament d’Educació de 5 carros d’emmagatzematge de portàtils de l’alumnat.