Visita al MNAC, 2n Batxillerat

Dimarts 19 d’abril l’alumnat de 2n BTX ha visitat el MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya), ubicat a Montjuïc (Barcelona).

La sortida s’ha fet en el marc de les matèries d’Història (assignatura comuna de 2n de BTX) i d’Història d’Art (matèria de modalitat cursada per part de l’alumnat de 2n BTX).

En primer lloc, s’ha visitat lliurement el museu, fent itineraris adaptats i diferenciats, en funció de si l’alumnat cursava o no Història de l’Art, atès que en aquest segon cas hi ha certes obres exposades al MNAC que entren a les PAU, i així l’alumnat ha estat encara més familiaritzat amb elles.

Seguidament, una monitora ha dut a terme per tot l’alumnat el taller “Art i compromís durant la Guerra Civil“, amb l’objectiu de fer-los reflexionar sobre les concomitàncies i dissimilituds de l’expressió artística enmig d’una contesa bèl·lica com va ser la Guerra Civil. Cal dir que l’alumnat ha treballat prèviament aquest episodi històric a l’assignatura d’Història.

Per últim, hem gaudit de les vistes de la ciutat de Barcelona que ens ofereix la grada de Montjuïc.