Un alumne del Nou, al Campionat d’Espanya de Cross.

El passat diumenge 29 de gener de 2023, un alumne de 2n de Batxillerat de l’Institut Nou de Vilafranca, Pau Valdepeñas, va participar com atleta seleccionat per la Federació Catalana d´Atletisme al Campionat d´Espanya de Cross per federacions autonòmiques que es va celebrar a Ortuella (Bilbao).

Van participar 16 Comunitats Autonòmes i la selecció catalana –formada per 6 atletes entre ells en Pau- va guanyar la medalla d´or aconseguint la primera posició.

Individualment el Pau va aconseguir la 22º posició de la categoría sub 20 i va quedar en la posició 11ª dels nois de la seva edat – nascuts l´any 2005-.

Des de l’Institut el felicitem per la posició obtinguda i li desitgem molt més èxits esportius!