Exàmens oficials de xinès HSK 3 i HSK 4

El passat 19 de juny tots els alumnes de batxillerat del centre que cursen l’optativa de llengua xinesa es van presentar als exàmens oficials HSK 3 i HSK 4 (汉语水平考试) que van tenir lloc a la seu de la FICB de Barcelona. Aquests exàmens van ser online i es fan al mateix temps a tot el món. En el cas del HSK 3 (B1) es van presentar 4 alumnes dels quals 3 van aprovar amb molt bons resultats i en el cas del HSK 4 (B2), es van presentat 5 alumnes dels que 3 van aprovar amb molt bons resultats. Val a dir que els alumnes que no van aprovar es van quedar a les portes i per això des del centre els encoratgem a continuar estudiant fora del centre llengua xinesa.

Des del centre els volem felicitar pel seu esforç i per haver estat els primers en haver superat aquestes proves. A més, es tracta de l’únic centre a Catalunya on alumnes que cursen l’optativa de llengua xinesa han assolit aquest nivell.

Felicitats a totes i a tots!