Anem al teatre: Aigües encantades

El passat 9 de febrer, l’alumnat de 2n de batxillerat va assistir a la representació de l’obra Aigües encantades de Joan Puig i Ferreter al teatre Cal Bolet de Vilafranca. Des del del Departament de Llengua catalana i literatura es valora molt positivament l’oferta de representacions lligades a les lectures prescriptives del batxillerat i que seran avaluables a les PAU. Aquestes representacions, que van dirigides a la l’alumnat, serveixen com a complement de la lectura de les obres. Després de la representació, els actors i el director van dur a terme un debat amb el jovent que plantejava preguntes tant de l’obra com de la posada en escena que va dur a terme la companyia Imaginautes, lligada a la Diputació de Barcelona. La propera obra que podran veure és La plaça del Diamant, en principi ajornada fins al maig, a causa d’un positiu Covid dins la companyia.