2021 BFSU Online Summer Camp

La Universitat d’Estudis Estrangers de Beijing va organitzar el Campament d’estiu en línia “Immersions i impressions” del 20 al 29 de juliol de 2021 per a estudiants de secundària dels Instituts Confuci d’Europa i instituts vinculats als mateixos.

Amb la finalitat d’establir un diàleg cultural, aquest any el campament va comptar amb una plataforma que va permetre als estudiants guanyar fluïdesa en l’idioma xinès alhora que comprendre millor la Xina antiga i moderna.

El Gerard Esteve, alumne de xinès del nostre centre, va ser un dels 10 estudiants escollits de secundària per participar-hi. Per ell, va ser una experiència inoblidable de la que va aprendre moltes coses noves i al mateix temps conèixer nois i noies d’altres països europeus i de la resta del món amb qui va compartir moltes activitats. En el campus hi van participar alumnes de Rússia, Luxemburg, Itàlia, Japó, Regne Unit,…

A la revista digital del centre teniu un resum de com ell va viure aquesta experiència. Podeu llegir-lo aquí.

Moltes felicitats Gerard!