El passat dimecres 26 de març l’alumnat de 2n de BTX de El Nou de Vilafranca va anar al Saló de l’Ensenyament, que s’inaugurava aquell mateix dia a la Fira de Barcelona, a Plaça Espanya.
Durant el primer torn del matí, van poder preguntar sobre l’oferta educativa (amb visites, tallers, etc.), tant en l’àmbit universitari (pavelló 1) com l’exposada des de la Formació Professional, estades a l’estranger, cursos d’idiomes (pavelló 2).
recull d’imatges de la jornada
Allà hi van trobar un munt de propostes, que a més, en alguns casos es van complementar amb l’obsequi de materials diversos (dossiers i tríptics informatius, bosses de tela, bolígrafs) i d’enllaços que ben segur ens ajudaran a aclarir el nostre futur acadèmic i professional.
Ha estat una molt bona experiència, que recomanem continuar repetint durant els successius cursos.
Com a nota de color, podem dir que vam tenir la sort de trobar-nos a l’actor, còmic i també jurat a “Inflenx3r” de @somsx3: Albert Roig; que es trobava preparant una col·laboració amb el saló de l‘ensenyament.
No dubteu veure els seus Reels que publica al compte @alroig d’Instagram.

