Visita al Museu de la Vida Rural

21 de febrer de 2018

El 21 de febrer l’alumnat del Taller de recerca va realitzar una visita al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. La sortida s’emmarca dins del programa “Un museu a l’aula”, una iniciativa del MRV de l’Espluga que compta amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès. Aquesta visita és una primera activitat amb l’alumnat destinada a mostrar l’estructura i el funcionament d’un  museu. Seguiran més activitats que acabaran amb una exposició a l’institut sobre unitats i mesures.

El desplaçament ha comptat amb l’ajuda del programa Argonautes i de l’Ajuntament de Tarragona, a qui agraïm el suport rebut.