Un any més, participem al English Day de l’Escola Ponent

Once more, our students of 2nd of ESO have visited the Escola de Ponent  to participate in its English Day Celebration performing a short tale called “The Pirate Treasure”, for students in the 6th grade of primary school. They all enjoyed a lot!

We are proud of our students Fatima Zohra el Bohouch, Sara Harouda, Saloua Mimouni, Yaiza Rodríguez, Lorena Rustarazo and Wiaam Ziati, who have worked hard adapting, studying  the text and rehearsing to bring  drama into the primary class. Moreover, because our six actresses were so pleased with their work they decided to perform this play further at our school for their class mates of 1st and 2nd ESO. Well done, girls!

You can watch the video here

Un any més, els nostres alumnes han visitat l’Escola de Ponent per participar en el seu English Day, representant l’obra de teatre  “The Pirate Treasure” devant dels alumnes de 6è de primària. S’ho van passar d’allò més bé!

Estem molt orgulloses de les nostres alumnes Fatima Zohra el Bohouch, Sara Harouda, Saloua Mimouni, Yaiza Rodríguez, Lorena Rustarazo and Wiaam Ziati, que van treballar tant per adaptar i memoritzar el text i que tant van assajar per portar aquesta obra als grups de primària. I com que les nostres actrius estaven tan satisfetes i motivades amb el resultat, van voler portar  l’obra també al nostre institut i representar-la per als seus companys de 1r i 2n d’ESO. Ben fet, noies!

Mira el vídeo de la seva actuació aquí