Sant Jordi als Barris de Ponent i la nova mascota de l’Institut

Ahir 24 d’abril, l’Institut Torreforta va participar en la celebració de Sant Jordi als Barris de Ponent, organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn, i en la qual hi han col.laborat els centres educatius de primària i secundària.
El nostre institut ha creat una bèstia, el drac, que ha encapçalat la cercavila.
Aquesta cercavila s’ha passejat per tota la Rambla fins arribar a la Plaça del Tarragonès just davant el Centre Cívic.
Han amenitzat la cercavila alumnes de 3r ESO i professorat de Música del nostre centre (acompanyament de flauta i guitarra elèctrica) juntament amb companys de l’Institut Campclar i de l’Institut Collblanc.
La creació i construcció del drac s’ha fet des del departament d’EVP amb alumnat de 3r i 4t ESO juntament amb la col.laboració d’alumnes i professorat de Microtaller.
MOLTES FELICITATS PER AQUESTA EXCEL.LENT FEINA.