PROJECTE “La ciència del zodíac”

L’alumnat de 3r d’ESO estan fent un projecte que es diu ‘’La ciència del zodíac’’ el qual és un projecte basat no només en els signes del zodíac, sinó amb el que aprenen altres elements de l’univers. Van començar als inicis del mes d’octubre, i el realitzen en grups cooperatius de 3 persones amb el mateix signe del zodíac.

Aquest projecte ensenya què són les constel·lacions, quins tipus d’estrelles hi ha, la distància entre els planetes i la diferència entre ciència i pseudociència.

Les assignatures que hi estan implicades són: visual i plàstica, matemàtiques, castellà, física i química i tecnologia.

Preguntant a l’alumnat, ens diuen que el que més els agrada són el tema de les constel·lacions i les estrelles, però el que menys els va agradar va ser imprimir amb impressora 3D el seu signe del zodíac a l’assignatura de tecnologia. El que més estan aprenent ara són el tema de les constel·lacions i les seves històries i llegendes.

El producte final del projecte és una presentació oral que faran als seus tutoritzats de 1r de l’ESO.