L’institut rep a les professores dels centres educatius estrangers involucrats en el projecte Erasmus

Del 10 al 12 de novembre el nostre institut, com a centre coordinador del projecte Erasmus + “Tiny Steps For Great Changes”, ha donat la benvinguda a les professores responsables del desenvolupament del projecte a cadascun dels centres europeus involucrats.

• Scoala Gimnaziala “Spiru Haret” (Romania)
  • Istituto Comprensivo di La Morra (Italy)
  • Ekonomska skola “9.maj” (Serbia)
  • Agrupamento de escolas de Barcelos (Portugal)

Després d’un primer any marcat per la pandèmia i les restriccions que han impedit que els equips dels diferents països s’hagin trobat de forma presencial abans i hagin hagut de treballar de forma virtual durant molts mesos, aquesta ha estat la primera reunió en persona. L’objectiu principal de la mateixa, a banda de conèixer el nostre centre i l’equip Erasmus de casa nostra, ha estat participar en un formació de tres dies organitzada per l’equip de coordinació del projecte a l’institut Torreforta. A més, també s’ha aprofitat per portar a terme una sèrie de reunions per planificar en detall les actuacions previstes per aquest curs, durant el qual els alumnes participaran en els dos primers intercanvis presencials.

Durant la seva estada a Tarragona, les professores dels centres estrangers han visitat el nostre institut de la mà dels alumnes que formen part de l’equip Erasmus.