Excursió al Montsant dijous 12 de maig

El passat 12 de maig l’alumnat de 2n d’ESO va anar a fer una caminada organitzada pel departament d’educació física per la muntanya del Montsant.

Passades les 8h del matí, vam agafar l’autocar direcció a Cornudella del Montsant. A Cornudella vam iniciar la caminada fins a l’Ermita de Sant Joan del Codolar. Una caminata tranquil·la de 7 quilòmetres. A l’Ermita, vam fer la primera parada per esmorzar.

Després vam tornar a iniciar la marxa 4 quilòmetres més fins al poble d’Albarca. Allà vam fer una segona parada per menjar i descansar una mica. Seguidament, vam baixar fins la carretera on ens esperava l’autobús per tornar cap a Torreforta.

La sortida va transcórrer sense incidents i tant l’alumnat com el professorat acompanyant va poder gaudir d’un dia esplèndid en plena natura fent una activitat diferent fora de l’aula.