Intercanvi de dances tradicionals entre els centres escolars del projecte Erasmus+

Com ja sabeu, el projecte “Sense Your City, Taste Its Sights” vol donar a conèixer el patrimoni cultural de les ciutats d’Agios Nikolaos, Gdynia, Barcelos i Tarragona. Una de les activitats programades dintre del projecte va ser elaborar un vídeo tutorial per ensenyar els alumnes dels altres tres centres escolars a ballar un ball tradicionals a distància. D’aquesta manera, els alumnes de cada institut  vam poder practicar els balls dels altres països abans de la trobada a Agios Nikolaos a l’octubre, on vam organitzar una exhibició de balls, vam practicar in situ i finalment vam ballar tots junts.

A l’Institut Torreforta, el nostre equip d’alumnes Erasmus  es va fer un taller previ  per aprendre el ball de cintes i fabricar el material que necessitaríem per fer el vídeo i també per portar a Grècia.