Comiat de les delegacions Erasmus+

Al setembre de 2016 vam iniciar l’aventura d’un projecte Erasmus+ al nostre centre. Els companys d’aquest “viatge” eren dos instituts, un de Grècia i l’altre de Portugal amb qui compartim les ganes de donar més oportunitats als nostres alumnes i d’intercanviar les nostres cultures. El projecte acabarà definitivament el proper agost i encara ens queda feina per fer a cada centre. Tanmateix, les trobades de treball entre alumnes acaben avui i amb elles, la part més emotiva i característica d’aquesta cooperació europea. A partir d’ara les trobades només seran virtuals però estem convençuts que aquesta experiència ha enriquit molt tota la comunitat educativa (alumnes, famílies, professors…) i donarà pas a més iniciatives europees.

La setmana Erasmus+ en imatges:
 Mobility Spain 2018