DIA DE LA FILOSOFIA A L’INSTITUT

El dia 18 de novembre, a l’institut es va celebrar el dia de la filosofia per primera vegada. Els alumnes de 4t C i els alumnes de BAT, que són els alumnes que fan filosofia, juntament amb la professora Laia Cos van organitzar una activitat per a tot el centre.
A l’hora de tutoria ens van posar als alumnes una presentació feta per la professora explicant, què és la filosofia i també el mite de la Caverna de Plató, i finalment ens va proposar que faríem seguidament.

El dia anterior, tots els que formaven part de l’activitat, van haver de quedar-se a l’institut fins a les 16.30 h organitzant-la. Els de 4tC, van escriure frases filosòfiques a les finestres de l’institut per a inspirar i motivar a tots els alumnes del centre que fessin l’activitat. Van ser els de BAT els que van muntar la caverna i el temple de les respostes, on tothom que va voler va dipositar les preguntes filosòfiques.

Yassmina