Concurs matemàtic COPA CANGUR

Aquest any per primera vegada el nostre centre ha participat al concurs matemàtic COPA CANGUR. S’ha realitzat a l’institut Sant Pere i Sant Pau amb una molt digna actuació dels nostres dos equips.
La Copa Cangur consisteix en resoldre com a màxim 12 reptes matemàtics en 60 minuts, és un concurs per equips (7 alumnes de 2n o 3r d’ESO).
Els nostres alumnes, al llarg de la preparació, han gaudit de les matemàtiques d’una forma diferent, s’ha fomentat la cohesió d’alumnes de diferents nivells i la interacció amb altres centres.