Concurs logotip projecte Erasmus+ “Sense your city”, obert a tots els alumnes i professors del centre. Participa-hi!

Com ja sabeu, aquest curs el nostre centre ha començat a treballar en un projecte Erasmus+ amb tres instituts de Grècia, Polònia i Portugal.

Aprofitant que 2018 és l’any europeu del patrimoni cultural, amb aquest projecte volem conèixer el patrimoni cultural de les ciutats d’Agios Nikolaos, Gdynia, Barcelos i Tarragona a través dels cinc sentits.

OBJECTE DEL CONCURS: Trobar un logotip destinat a ser la nova imatge del projecte i que faci referència a aspectes claus com: els cinc sentits, el patrimoni cultural, Europa, passat i futur. La proposta ha d’adaptar-se a qualsevol suport de difusió (paper, cartes, targetes, cartells, correu electrònic, pàgina web, perfil a xarxes socials…).
TIPUS DE CONCURS: El present concurs es desenvoluparà en dues fases: una primera fase en al qual un jurat farà una preselecció de dos candidats finals. Una segona en la qual s’habilitarà un sistema de votació popular (en paper i a través del Facebook de l’institut, fent click a “m’agrada”).
En finalitzar el període de votacions es farà el recompte de vots sumant els “m’agrada” i els vots en paper per determinar els dos finalistes que passaran a la fase internacional que tindrà lloc a Portugal.
PARTICIPANTS: Podrà participar qualsevol alumne i professor del centre. Cada participant podrà presentar un màxim de dues propostes. La participació al concurs pressuposa l’acceptació de de les presents bases en tots els seus termes. Cap membre del jurat podrà participar en el concurs.
REQUISITS / ASPECTES VALORABLES: La proposta haurà de reflectir la naturalesa del projecte i pot incloure el següent lema: “Sense your city”.
DISSENY: Els treballs hauran d’ésser originals i inèdits. La tècnica serà lliure i s’haurà de tenir en compte que el logotip haurà de ser reproduït posteriorment en diversos suports i materials.
S’haurà de presentar en color i en blanc i negre i en format DIN-A4 o foli. Els originals s’hauran de lliurar abans del 26 de novembre a les professores Sara Tibau o Edurne Miravete del Departament d’Idiomes.

Adjuntem:

• Les bases del concurs en format PDF. Bases concurs
  • Una descripció visual i gràfica perquè entengueu què és l’Erasmus i com funcionarà el nou projecte. Us servirà de guia per fer el logotip. Descripció erasmus_projecte