Carta a les famílies 03/04/2020 i enllaç per descarregar la GUIA de Consells pràctics per a joves durant el confinament

Benvolguts/es alumnes i familiars,

La direcció, el claustre de professorat i els membres del Personal d’Administració i Serveis desitgem i esperem que esteu tots bé de salut i que de tot plegat haguem après a valorar la vida d’una altra manera. Avui comencem les vacances de Setmana Santa encara que el nostre context no canviï pel confinament.

S’ha acabat, de moment, manar tasques al vostres fills/es, però això no vol dir que no s’hagin d’acabar les pendents o que hagin de dedicar uns temps a la lectura.

A partir d’ara esperarem les instruccions del Departament d’Educació i del Ministeri, que segurament sabrem abans de retornar el dia 15 d’abril.

El dia 15, segurament, seguirem confinats i, donat el cas, quan tornem físicament el més important serà organitzar el retorn al centre perquè no serà una tornada normal a l’institut.

Entre tots hem de pensar com ens rebrem i ens acollirem després de l’experiència que estem passant tenint en compte que les famílies hem tingut pròxims que han patit la malaltia i, possiblement, ens assabentarem que algú de la comunitat escolar (professorat, PAS, alumnes, famílies) ha perdut malauradament un familiar o una amistat.

Per tot plegat desconnectem-nos, encarreguem la mona, mirem vídeos sobre exercici mental i físic i el que millor podem fer és estimar-nos.

Molta salut i molta paciència!

La direcció

Adjuntem enllaç per descarregar la Guia_Joves_Confinats