3r d’ESO visita el CosmoCaixa

Data de la sortida: 3 de novembre.

Assignatura: F i Q (Física i Química).

Professorat: Amparo Hernandis, Joan Berga, Maite Gironès, Òscar Gregori i Vanessa Villaplana.

Preu: 5 €

Els alumnes de 3r d’ESO van anar d’excursió el passat 3 de novembre al CosmoCaixa de Barcelona. La sortida va ser organitzada per l’assignatura de F i Q (Física i Química) i van visitar el museu de la ciència anomenat CosmoCaixa, un museu amb moltes experiències pràctiques i sensorials. El cost d’aquesta excursió va ser de 5€ per alumne.

Hem preguntat a la subdelegada de 3r D, Emma Pérez, entrevistada per la Rebeca, l’Andrés i la Lucía i va dir que la seva experiència va ser inoblidable, li va agradar molt i va ser molt interessant. Va dir que hi tornaria segur. Va explicar que en la visita van veure animals, sobretot aquàtics, van fer diversos experiments i van visitar l’exposició, on van poder veure fòssils de dinosaures, entre altres coses.