Tercer dia Erasmus+. Activitats a l’Institut

Capoeira i Parkour

Aquest matí el grup d’Hhff Erasmus ha realitzat un taller de Capoeira i una altre de parkour a l’Ins Torreforta per tal de promoure l’activitat física com a forma de vida saludable.

Mural a l’Institut de les ciutats d’Erasmus+

També han realitzat un mural a la paret del pati com a record de l’intercanvi de les tres ciutats.

Mural Graffiti per promoure els hàbits de vida saludables.

Alguns alumnes dels tres instituts associats han pintat un grafFITi inspirat en el logo del projecte i que té per objectiu recordar a tota la comunitat educativa la importància dels hàbits de vida saludables. El logo original és un disseny d’una alumna del nostre centre  escollit per a representar-nos durant el primer any de vida dels projecte.

Taller de castells a Tarragona

Aquesta tarda el nostre grup d’Hhff Erasmus ha seguit fent d’amfitrions i han realitzat una gimcana per la Part Alta de Tarragona. Després, amb col•laboració de l’Antoni Grau Verdú (exprofessor del centre i membre de la Colla Jove de Tarragona) han dut a terme un taller de castells i per acabar ho han posat en pràctica.