XERRADA INFORMATIVA DE BATXILLERAT, 13 DE MAIG a les 18 HORES

trsantceloni

El proper 13 de maig a les 18 hores s’organitza a l’Institut arquitecte Manuel Raspall una xerrada informativa de Batxillerat per a tot l’alumnat de 4t d’ESO interessat en la nostra proposta educativa.

PER QUÈ DEL BATXILLERAT AL RASPALL?

→ És l’institut amb més de trenta anys d’experiència amb estudis de Batxillerat.

→ El seu professorat col·labora amb la Universitat (UAB, Universitat de Girona, UOC, UPC, Universitat de Vic i Departament d’Ensenyament (formació de professors)).

→ S’ofereix l’anglès/francès per a grups reduïts amb professorat nadiu.

→ L’alumnat té la possibilitat de fer la matèria de batxillerat Estada a l’Empresa a Suècia o Alemanya.

→ Es realitzen conferències amb professorat universitari adreçades a l’alumnat de batxillerat (veure alguns exemples)

→ És l’únic centre de Cardedeu que pot oferir als millors estudiants de batxillerat fer estada de tres mesos a l’estranger.

→ Té aules totalment equipades amb l’última tecnologia.

→ Té en el seu haver estudiants amb una nota de les PAU de les millors de Catalunya.

→ Treballem i potenciem la vinculació amb l’entorn de l’alumnat en el seu aprenentatge.