30 ANYS DE COL•LABORACIÓ DE L’INSTITUT AMB LA MITJA MARATÓ, RECULL DE MATERIALS I ANÈCDOTES

lamitja

Enguany és el 30 aniversari de La Mitja Marató de Granollers-Les Franqueses-La Garriga. L’Institut també fa 30 anys que col·laborem amb més de cent voluntaris cada any participant de l’organització.

Conjuntament amb els organitzadors de La Mitja volem celebrar-ho com cal. Sabem que molts membres de la comunitat educativa (famílies, alumnes, exalumnes, professorat,…) teniu fotografies, material, experiències i anècdotes d’aquests 30 anys que ens podeu fer arribar.

Per aquest motiu volem organitzar una exposició temporal a l’institut (que serà itinerant després a més llocs en col·laboració amb l’organització de La Mitja) del 18 de gener al 5 de febrer de 2016.

Demanem la vostra col·laboració. Si teniu fotografies, materials, retalls de diaris, tríptics, pòsters,…  o anècdotes (vau participar com a alumnes i ara els vostres fills/es també,…) ens les podeu fer arribar a l’institut o també al correu lamitja@raspall.cat

A l’exposició farem constar la procedència del material o anècdota. De ben segur que en tenim un munt de ben curioses i interessants!

Ens les podeu fer arribar abans del 22 de desembre de 2015.

Moltes gràcies per la vostra participació i col·laboració.