L'entrega de contes il.lustrats clou el projecte d'apadrinament lector

El parc dels pinetons de Cardedeu ha estat escenari un cop més de l’apadrinament lector, protagonitzat per l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut i els nens i nenes de 1r de primària de l’Escola Can Manent. La trobada d’aquest dijous ha estat especial, ja que s’ha fet entrega dels contes il.lustrats que els més grans han fet per als més petits. Per animar-los a llegir també se’ls ha lliurat un punt de llibre commemoratiu. En aquesta nova cita hi ha hagut també temps per fer jocs i un petit piscolabis. A l’hora de marxar s’ha improvisat una cançó de comiat on hi ha participat professors, alumnes i mares acompanyants. Agrair als professors del departament de llengües i de visual i plàstica de l’institut per la implicació en aquest projecte així com també els professors i alumnes de l’Escola Can Manent. Fins aviat! (escrit de la professora Míriam Farelo).

IMG_7666_web IMG_7631-web unnamed(3) unnamed (3) unnamed (4) unnamed (5)