Servei a la comunitat a 1r i 2n d’ESO: els alumnes fan de professors de noves tecnologies a la gent gran de Miami

El passat dijous 7 de febrer, 10 alumnes de l’institut de Miami  van anar al Casal d’Avis Sant Jaume a presentar el curs d’informàtica i ús de mòbils que ells mateixos impartiran com a professors.

Després dels nervis escènics inicials, els alumnes van saber transmetre les seves inquietuds i motivacions per les quals han decidit, de forma totalment voluntària, formar part d’aquest projecte.

Aquesta iniciativa l’estem duent a terme juntament amb la col·laboració del Casal d’Avis Sant Jaume. La seva presidenta, Miracle Fumeral, ens va posar totes les facilitats per poder fer la presentació davant de tots els avis del casal que en aquell moment eren presents. I, la veritat, ens vam sentir escoltats i molt ben cuidats.

Amb aquesta activitat pretenem, d’una banda, acostar els avis a les noves tecnologies i fer-los partícips dels avenços tecnològics que es donen a la societat del s.XXI; de l’altra, és una proposta per, de la mateixa manera que el projecte Acompanyem, “poder obrir-nos a la comunitat i aprendre plegats, poder crear vincles i sinèrgies entre dues generacions, entre dues etapes vitals de la vida de les persones i poder generar en els alumnes el desenvolupament de valors com l’altruisme, la generositat, l’empatia, el compromís, la compassió i l’escolta”.

La comunitat educa, i tots formem part de la comunitat. Anem traient, doncs, les parets de l’Institut i donem-nos l’oportunitat d’aprendre plegats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *