Primera sortida de convivència i de tutories d’aquest curs 2018-2019

Avui hem realitzat la primera sortida de convivència i tutoria d’aquest curs 2018-2019.

Es tracta d’una activitat pensada per a poder gaudir dels companys i companyes, conèixer el professorat i en general millorar la cohesió de les persones que ens veiem dia a dia a l’institut i que passarem tantes estones juntes.

Durant el curs en realitzarem algunes més, però aquesta és important perquè és la que marca l’inici de curs i d’aquesta bonica convivència.

Sortida de 1r d’ESO

L’alumnat de 1r ha sortit caminant des de l’institut per fer cap a la platja Cristall. Allà jugarem voleibol, pitxi, mate….

L’objectiu és que tots els i les alumnes provinents de dos centres diferents es coneguin  també coneguin als professors que entraran a les seves aules.

Si voleu veure les fotos d’aquesta sortida, aquí en teniu un recull

Sortida de 2n d’ESO

Els alumnes de 2n han caminat fins la platja de l’Estany Gelat.

Aquesta sortida està pensada per a reforçar els llaços ja creats durat l’any passat i amb l’objectiu de millorar el benestar dels alumnes, el seu treball diari i en general el seu dia a dia. Així com també els dels professors i professores.

Aquí us deixem un bon recull d’això:

Sortida de 3r d’ESO

A 3r i 4rt d’ESO hem caminat des de l’institut fins l’Ermita de Sant Roc, a l’Hospitalet de l’Infant. A part de gaudir de la natura i les vistes, volem aprofundir en la idea de l’esforç i la superació de reptes, per tal de seguir afrontant les etapes de creixement i aprenentatge.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *