Ja tenim perfilada la jornada cultural del 12 d’abril: recordeu que cal portar 1€

S’acosta Setmana Santa i ja estem en plena preparació de la jornada cultural d’abril.

Els alumnes de primer i segon podran triar entre una oferta de 10 tallers creatius i 6 esportius. Els alumnes de tercer i quart tindran una oferta de 7 tallers creatius i 5 d’esportius.

Alguns tallers els ofereixen alumnes o membres de l’AFA de l’institut i d’altres els realitzen  professors del centre i professors externs.

Tenim ganes d’aprofitar la primavera gaudint de la jornada d’activitats!

Per participar de les activitats, recordeu que heu de donar 1€ al tutor, abans del dijous dia 11, en concepte de material.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *