Busquem voluntaris/àries pel projecte “Acompanyem”

Benvolguts/es

Ens plau informar-vos que, per iniciativa de l’Institut de Miami i amb la col·laboració del Casal d’Avis de Miami Platja i de l’Ajuntament, a través del departament de Serveis Socials, s’ha iniciat el projecte “Acompanyem”, un projecte de relació intergeneracional entre els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut i les persones grans del municipi.

A partir de finals de gener es durà a terme aquesta iniciativa, la qual parteix de la proposta que un grup de 2 alumnes i un voluntari major d’edat aniran a buscar aquestes persones grans als seus domicilis i caminaran plegats. Els objectius fonamentals d’aquesta iniciativa són dos:

• reduir el temps de soledat de les persones grans, afegint una rutina setmanal
  • generar vincles entre la població del nostre municipi

Perquè aquesta iniciativa sigui més enriquidora necessitem, doncs, de voluntaris majors d’edat que vulguin formar part d’aquests grups d’acompanyament formats, com hem comentat, per dos adolescents, una persona gran del municipi i un voluntari. D’aquesta manera es generaran estones enriquidores de passeig, de conversa, de complicitats.

Si esteu interessats a participar d’aquesta iniciativa i fer de voluntaris o necessiteu més informació, poseu-vos en contacte al telèfon 977 172 865.