El passat dilluns, l’alumnat de 4t d’ESO va assistir a una representació teatral de l’obra Tres sombreros de copa, a l’Auditori de Tarragona. Aquesta sortida s’emmarca dins de les activitats relacionades amb les lectures obligatòries del curs, ja que l’obra de Miguel Mihura s’ha treballat prèviament a l’aula.
La representació va oferir una adaptació dinàmica i propera, pensada especialment per al públic jove, que va saber captar l’essència de l’humor absurd característic de l’autor. Els alumnes van poder reconèixer molts dels elements treballats a classe, com els personatges, les situacions inesperades i la crítica a les convencions socials.
Aquesta activitat ha permès apropar el teatre a l’alumnat d’una manera vivencial i reforçar la comprensió d’una de les obres més destacades del teatre espanyol del segle XX.



