L’Institut Miami rep una subvenció de l’Ajuntament de Mont-Roig

Benvolgudes famílies,

Des de fa tres cursos, l’Ajuntament de Mont-Roig del Camp col·labora amb els centres del municipi amb l’objectiu de garantir que l’alumnat escolaritzat pugui accedir a una educació de qualitat en condicions d’equitat i igualtat, afavorint l’èxit escolar de tots ells.

Per assolir aquest objectiu, l’Ajuntament ha destinat una subvenció econòmica la qual es distribuirà entre els centres educatius partint del nombre d’alumnes escolaritzats en cadascun d’ells. En el cas de l’Institut de Miami, l’import serà de 4.278’04€, i s’ha utilitzat per adquirir material escolar fungible, jocs per millorar la competència lingüística catalana; material per al laboratori (tant material fungible com instruments i estris de treball) material per al taller (tant material fungible com eines, instruments i material) i material esportiu.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu posar-vos en contacte amb la
direcció del centre en l’horari establert.

Equip Directiu

Miami Platja, a 23 de novembre de 2020

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *