Esperit de canvi, superació i progrés. A l’Institut Miami ens atrevim a Somiar!

A l’institut de Miami estem en línea amb el canvi i progrés!

Apostem per un canvi de mirada cap a l’educació, treballant plegats pel perquè els nostres alumnes desenvolpin el ser, el saber i el sentir i el fer a través dels aprenentatges en les diferets matèries; que puguin desenvolupar habilitats, destreses,  valors i actituds que els permetin exercir una ciutadania activa i responsable en aquest món tan canviant, que sàpiguin intercedir i participar de manera creativa i innovadora i esdevenir agents de canvi, que siguin autònoms, sapiguin prendre decisions i desenvolupin el seu esperit crític. És el nostre somni, i nosaltres ens atrevim a somiar!

És per això que des del curs passat el  nostre institut foma part de la xarxa de centres adscrits a l’ESCOLA NOVA 21 i tres dels membres de l’equip docent, la Marta, l’Aïda i la Montse, acudeixen a les formacions mensuals que es realitzen per traspassar després aquesta informació a la resta de membres de l’equip docent.

Hem engegat el curs amb una dinámica la mar d’engrescadora apostant per definir la visió i propòsit del centre: hem analitzat d’on partim per definir el camí cap a l’horitzo comú cap a on ens encaminem; hem reunit les set boles de drac per invocar al drac Sheron i demanar-li un desig; hem treballat els 7 principis de l’aprenentatge i hem definit el nostre somni. I poder somiar i treballar per manifestar-lo, és engrescador, és inspirador…és genial!

Estimem el que fem#descobrim on som# confiem cap a on anem#enfortim vincles#som una tribu#som una petita gran família#

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *