Encara sou a temps d’apuntar-vos a veure el musical “Castle School” a Barcelona!!!

Encara sou a temps d’inscriure-us i venir el proper divendres 23 de novembre a Barcelona. Anirem al teatre Victòria a veure “Castle School Musical”, una obra representada per alumnes com vosaltres que parla d’alumnes com vosaltres i les coses que els passen a l’internat.

Després anirem a dinar al Maremàgnum i farem un passeig per la Rambla de Barcelona.

Teniu temps per fer el pagament fins el divendres dia 26. Podeu trobeu trobar la carta de pagament aquí

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *