JO SÓC COM TU

L’alumnat de l’Institut Miami, amb l’associació Dr. Tosquelles ha realitzat aquest bonic projecte d’inclusió. Un projecte en el que ha participat gairebé tot el centre, especialment l’alumnat de Música de 4t d’ESO, i com no, tots els membres de l’associació de salut mental Doctor Francesc… Llegeix més»

ENTREVISTES SETMANA DE LA CIÈNCIA

Amb motiu de la setmana de la ciència l’Institut Miami ha organitzat un cicle d’entrevistes i xerrades amb diversos professionals del món de la ciència i la tecnologia.
L’objectiu ha estat apropar al nostre alumnat a les professions i estudis relacionats estretament amb la ciència.
En total… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

A partir del 2 de novembre s’inicia el procés d’elecció als membres del Consell Escolar del nostre Institut.
En breu us facilitarem el calendari i tota aquella informació que necessiteu saber per poder participar activament.

Som-hi!

Llegeix més»

HORARI DE SECRETARIA FINS EL 20 DE NOVEMBRE

Us comuniquem que fins el dia 20 de novembre, i per causes alienes al centre, l’horari d’atenció al públic de Secretaria serà de les 9:00h a les 13:00h.
Disculpeu les molèsties
La Direcció