MUFPS- Formació i pràctica docent

Què és MUFPS per La Sureda?

Per l’institut la Sureda és molt important ser centre formador, oferir pràctiques és una oportunitat tant per a nosaltres com per l’alumnat en pràctiques, ja que és una experiència on hi guanya tothom: els i les practicants, per veure la realitat d’un centre; i nosaltres, perquè les persones que comencen sempre aporten idees noves que enriqueixen la nostra pràctica educativa, sense dinàmiques adquirides.

Nosaltres acompanyarem l’alumnat MUFPS en el seu camí, estaran al nostre centre on combinaran formació amb  pràctiques un temps i després els tocarà volar, aplicar el que han après i trobar la seva manera de ser docents.

No existeixen varetes màgiques, però sí la vocació i la voluntat per fer-ho de la millor manera possible.

Podeu veure un exemple de la nostra Carpeta d’Aprenentatge pels estudiants de pràctiques.