Xerrada sobre reciclatge a 1r d’ESO

El biòleg Ton Aymemí, del projecte CAPgira, va visitar el passat dimarts 24 d’octubre l’Institut per fer una xerrada sobre els residus i el reciclatge als alumnes de 1r d’ESO. La xerrada va ser divertida i els alumnes van poder descobrir diversos objectes fets amb materials reciclats: un monopatí fet de xarxes de pesca, unes sabatilles esportives fetes amb residus orgànics, o una dessuadora fabricada amb marro de cafè. El motiu de la xerrada era aportar informació i conscienciació sobre la recollida selectiva i també va servir per al projecte FAKE RESIDUS que fan els alumnes de 1r ESO durant aquest trimestre.

(Aquesta notícia ha estat redactada pels alumnes de 1r d’ESO a l’assignatura de català, on estan treballant aquest gènere discursiu.)