VIDEOMAT 2020

La nostra participació en el concurs Vídeomat 2020, ha estat guardonada en formar part de la COL·LECCIÓ PERMANENT. Es tracta d’una col·lecció de vídeos que podran ser emprats per altres centres educatius, per tal que el seu alumnat a través del vídeo que han creat altres alumnes, descobreixi aplicacions de les matemàtiques que poden resultar motivadores i sorprenents.

Per la categoria de 1r a 2n d’ESO s’han donat dos premis. Encara que no ens els han estat conferits, s’ha de remarcar que  el nostre vídeo ha passat a la segona fase de l’elecció del jurat.

Vull felicitar a tot l’alumnat per la tasca realitzada i per la seva motivació, així com a les famílies pel suport rebut.

En aquest link, es pot veure el resultat de la valoració del jurat.