Videoconferència amb l’autora Marisol Ortiz de Zárate

El dia 17 maig vam rebre virtualment a Marisol Ortiz de Zárate, autora del llibre La canción de Shao Li, lectura que enguany ha fet l’alumnat de 1r d’ESO en el marc de la matèria de Llengua castellana i literatura, impartida per Carme Payró i Mireia Calderó.

L’autora, natural de de Vitòria i especialitzada en literatura juvenil, va dinamitzar molt bé la xerrada i l’alumnat va mostrar un gran interès durant tota la sessió. En la intervenció va fer referència al seu procés de creació i, sobretot, al llibre que ens ocupava. La canción de Shao Li explica les aventures que Natàlia i el seu germà viuen a Londres, després d’haver estat seleccionada per participar en un dels programes de més audiència de la televisió anglesa. El que havia de ser una experiència inoblidable, però, es converteix en un autèntic malson quan els dos germans es perden. I no us diem res més!

La trobada, tot i ser virtual, va esdevenir més que enriquidora i profitosa. A més, va servir per tancar el cercle que iniciàvem a l’aula fa uns mesos amb la lectura d’aquest gran llibre. Us el recomanem!