Trobada virtual amb els autors de les lectures de català de 1r i 2n d’ESO

Aquest curs hem tingut el privilegi de participar en una trobada virtual amb els autors de les lectures de català de 1r i 2n d’ESO.

D’aquesta manera, el passat 16 de març l’alumnat de 1r d’ESO va poder conversar i contrastar opinions amb Àngel Burgas, autor del llibre “Petites històries del Globus” i, aquest dimecres dia 24 de març va ser el torn de l’alumnat de 2n d’ESO, que també va tenir la sort de compartir una tertúlia literària amb Núria Pradas, autora del llibre “Misteri del carrer de les Glicines”.

Ens encanten aquests moments en els que gaudim i aprenem amb els protagonistes de primera mà!