Trobada de sardanes

Durant el tercer trimestre, els alumnes de 1r han treballat la sardana a l’aula. Alguns l’han recordada, d’altres l’han après de nou i, sobretot, han compartit bons moments ballant-la. A banda de la professora de música, també han tingut de monitors la senyora Paquita, la padrina del Joel i l’Anna, i el Ramon, el pare de l’Èric. A tots dos els donem les gràcies per venir a l’institut i posar-se al capdavant d’una classe de sardanes. Els alumnes van estar molt contents i agraïts!
Finalment, el divendres 5 de maig al camp de Futbol de Mollerussa, els nostres alumnes van participar a la cloenda dels cursos de sardanes, el Saltem i Ballem. Allí es van aplegar més de 600 alumnes de diverses escoles i instituts de les Terres de Lleida que van ballar tres sardanes al so de la cobla Tàrrega.