TEATRE EN ANGLÈS

El dimarts dia 3 de març l’alumnat de 2n d’ESO de l’INS MOLLERUSSA IV va assistir al teatre l’Amistat de Mollerussa per veure l’obra en anglès Shake it up de la companyia Bluemango. Aquesta activitat emmarcada dins de la Dinàmica Educativa Comarcal del Pla d’Urgell, ha servit per a treballar més a fons la lectura de Romeo and Juliet en anglès i endinsar-nos poc a poc en les obres més conegudes del gran autor anglès William Shakespeare.

El dijous dia 5 de març, en la mateixa línia, l’alumnat de 1r  es va desplaçar a Lleida en tren per assistir a l’obra de teatre The Picture of Dorian Gray de Transeduca, on un dels nostres alumnes de 1r, Daniel Teixidó Hermoso, va participar a l’obra de forma molt activa!!!. La lectura del llibre que porta el mateix títol ha estat treballada al llarg del 2n trimestre a la matèria d’anglès i poder presenciar la representació d’aquesta obra ha estat un luxe per aprofundir en la literatura d’Oscar Wilde.
En aquesta sortida a Lleida també hem pogut gaudir d’interessants exposicions d’art contemporani al Centre d’Art La Panera, que ens va permetre acostar a la matèria de visual i plàstica des d’una perspectiva molt interessant.
Exposicions:
Alex Reynolds “Safe,safe,safe” the pulse of the house beat softly.
941444 (Biel Books)
Democràcia. Damunt d’aquest caos construiré la meva casa.
lapanera.cat@lapaneralleida
En conjunt, una setmana de final de trimestre 100% cultural i artística en què cal felicitar al nostre alumnat assistent per la seva bona predisposició i participació activa en totes les activitats.