TAULA RODONA D’EXPERIÈNCIES D’ALUMNES I EXALUMNES A L’INSTITUT

Aquest dilluns, dins el marc de les xerrades d’orientació acadèmica adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO, s’ha celebrat la taula rodona d’experiències formada per alumnes i exalumnes de batxillerat, CFGM i CFGS dels INS de Terres de Ponent, INS Mollerussa, INS la Salle i Escola Ondara de Tàrrega. Els/les 13 participants ens han explicat la seva experiència pels diferents itineraris formatius i han donat diversos consells a l’alumnat de 4t d’ESO, que de ben segur els seran molt útils per la seva futura tria.
Agraïm la bona predisposició i participació dels 13 joves i la col·laboració dels tècnics de l’Oficina de Joventut, que han organitzat la jornada conjuntament amb el servei d’orientació de l’institut.