Taller de percussió

Dimarts 23 de març els alumnes de 1r d’ESO  de l’INS. Mollerussa IV han participat, amb la resta de instituts de Mollerussa, en el taller de percussió corporal realitzat a càrrec de la Sílvia Garcias de Ves.

Un taller organitzat pel grup de professorat d’Educació física que forma part del seminari del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Durant la sessió els/les alumnes interactuaven entre ells/elles i també amb els altres instituts, online. Han estat 2 hores intenses on l’alumnat ha gaudit creant la seva coreografia a partir d’una base comuna per a tothom.

Felicitats a tots els/les participants !!!