Sortida de l’alumnat de 3r a un centre penitenciari

L’alumnat de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat de descobrir com era la vida dels presidiaris en una visita a la presó Model de Barcelona. Vam fer incís en les principals malalties que van patir els presos i les preses durant les diferents èpoques històriques de la presó. El que més va impressionar a l’alumnat van ser els missatges que encara queden escrits en les parets de les cel·les i les pobres condicions higièniques de la presó durant la postguerra de la Guerra Civil Espanyola.

L’excursió es va completar amb una visita a l’exposició Human Bodies per ajudar a comprendre el funcionament del cos humà i facilitar així la reflexió sobre la importància de cuidar el propi cos.