Sortida cultural a Lleida de l’alumnat de 4t

L’alumnat de 4t de l’institut Mollerussa IV ha fet un viatge al segle XIX a través de l’obra teatral La filla del mar i ha reblat el matí amb una visita a l’univers Pixar, tot recorrent l’exposició del Caixafòrum.
La filla del mar és una obra de teatre escrita per Àngel Guimerà les darreries del segle XIX ambientada en un poble mariner. El triangle amorós entre l’Àgata, el Pere Màrtir i la Mariona ha captivat tota l’atenció de la representació, a càrrec de la companyia Transeduca. Els quatre actors han sabut multiplicar-se i encarnar tots els personatges d’aquesta obra coral que també hem treballat a Llengua catalana i literatura, amb la lectura i el comentari de text.
Després d’assistir al teatre, hem pogut entrar a l’univers de l’animació de Pixar, amb l’exposició Pixar. Construint personatges especialment centrada en tot el procès de creació dels personatges de les pel·lícules de la productora. Hem pogut descobrir el procés de creació física i emocional dels personatges i com això es trasllada al dibuix, a la forma, a partir dels guions de títols com ara Coco, Cars, Toy Story o Monsters Inc.