SORTIDA AMB ELS ALUMNES DE 2N ESO A COSMOCAIXA I UDL

El passat dijous, dia 28 de novembre amb els alumnes de 2n d’ESO vam anar a Lleida. Allí ens vam dividir en dos grups de treball per tal de poder facilitar el desenvolupament de dos activitats molt interessants:

• Taller interactiu al voltant de les propietats de la llum i de l’espectre electromagnètic, organitzat dins del marc de la Setmana de la Ciència de la Universitat de Lleida.

L’objectiu era demostrar la correlació del color i la seva intensitat amb les concentracions d’una dissolució de permanganat potàssic. Un gran repte per l’alumnat que realitza el seu primer curs de física i química.

• Visita exposició Cosmocaixa: “Experiment Any 2100. Què ens espera a la Terra del futur? Quants serem? Com viurem? De què viurem? Com podrem fer front als grans reptes que se’ns presenten?”.