Som creativitat

Visual i Plàstica

Participació al projecte corarts

L’INS Mollerussa IV participarà amb els alumnes de música d’ESO en el projecte Corarts, la Trobada de Corals d’Educació Secundària. L’objectiu de la Trobada és potenciar i difondre l’educació musical que es duu a terme en els centres.

Al mes d’abril – maig es celebrarà la Trobada virtual territorial on els nostres alumnes interpretaran Camins de Sopa de Cabra com a cant individual i al final es farà un cant comú sincronitzat on interpretarem Escriurem de Miki Núñez. Comptarem amb el suport d’orquestres dels conservatoris i grups instrumentals d’escoles de música.

Esperem sigui una experiència gratificant i motivadora pel nostres nois i noies.

Interpretació de melodies conegudes amb flauta dolça

En la matèria de música a 2n ESO es considera enriquidor pels nois i noies el saber interpretar melodies conegudes, tan de pel·lícules de cinema, com clàssiques populars.

Podeu escoltar Carmina Burana a càrrec del Nil Pagés Millan.

Carmina Burana – interpretada per Nil Pagés https://drive.google.com/file/d/1JpR_Dh84UO1IGRppnSKYzfMHejGgAnQw/view?usp=sharing

Davant les adversitats