Seguiment situació Coronavirus

Benvolgudes famílies,

Ja ha passat més d’una setmana des del tancament de l’institut per motiu del Coronavirus. Esperem que totes les famílies estigueu bé, nosaltres, l’equip docent ho estem i estem fent el possible perquè els vostres fills i filles puguin seguir treballant des de casa. Algunes professores ja han demanat tasques aquesta setmana i d’altres ho faran la setmana vinent.

Ens consta que bastants/es alumnes ho fan, s’interessen per les activitats i també demanen dubtes mitjançant la plataforma iEduca. Per tant, creiem que és justament això que fa créixer l’autonomia d’aquests/es alumnes i els hi dona estratègies per assolir els seus objectius. A més a més, són temps on les relacions personals i els vincles amb les persones més properes prenen especialment importància i creen lligam. Així que us encoratgem a seguir les indicacions que marquen els organismes oficials de quedar-se a casa, mantenir les mesures d’higiene recomanades i fer, en la mesura possible, les tasques proposades per cada una de les matèries.

La tornada a l’institut no està prevista encara, estem pendents de nou avís. Tan bon punt tinguem aquesta informació la penjarem al web de l’institut i us la comunicarem per correu electrònic.

Per qualsevol cosa que us convingui, estem en contacte.

Cordialment,

La Direcció del centre