Representació en anglès i alemany de l’Arbre Presumit a l’Escola Bressol El Niu

Divendres 13 de desembre, l’alumnat de segon d’ESO, va anar a l’escola bressol El Niu per representar l’obra de teatre L’Arbre Presumit, als nens i nenes de P2  i va preparar uns tallers relacionats amb les estacions de l’any. L’obra es va representar en anglès i alemany, ja que l’alumnat de P2 ja coneixia el conte i, el que es pretenia des de l’Institut era que els petits tinguessin contacte amb les llengües estrangeres que treballem al centre.

L’alumnat d’ESO va fer una molt bona valoració de l’activitat i els va sorprendre la familiaritat amb la que els petits els van rebre. Va resultar una jornada molt emotiva i gratificant per ambdues parts. El nostre alumnat va manifestar el desig de repetir l’experiència.